Klantenservice

Klantenservice

U vindt op deze pagina alle zaken die van belang zijn voor uw aankoop, de verzending, de levering en retouren. Staat uw vraag er niet bij? Mail dan naar webshop@debodega-vanwijk.nl en u ontvangt van ons zo spoedig mogelijk antwoord.

Verzending en bezorging

Status van je bestelling

De status van uw order vindt u als volgt:

In ‘Mijn account’

  • Login met uw account
  • Check ‘Orderhistorie’
  • Zoek de order waarvan u de status wilt weten. Als u hierop klikt ziet u de status van uw order.

Betekenis van status

  • In behandeling: de order is ontvangen. De betaling moet nog ontvangen worden.
  • Bevestigd: uw order is ontvangen, betaald en wordt doorgezet naar ons magazijn.
  • Afgerond: uw order is ontvangen, betaald en verzonden.

Per e-mail

  • U ontvangt een e-mail zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten. Daarnaast ontvangt u bij bezorging door PostNL een trackingnummer waarmee u de bestelling kunt volgen.

Heeft u nog vragen over de status van uw bestelling? Neem dan contact met ons op.

Bestellen

Maak een selectie

  • Klik in winkelmand
  • Winkelmand bekijken

Selecteer een optie voor verzending

  • vast tarief, de bestelling wordt verzorgd via PostNL
  • afhalen, de bestelling kan dezelfde dag worden opgehaald in Capelle of in Nieuwerkerk aan den IJssel .
  • Lokale bezorging, de bestelling wordt binnen 2 dagen afgeleverd.

Per e-mail

  • U ontvangt een e-mail zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten. Daarnaast ontvangt u bij bezorging door PostNL een trackingnummer waarmee u de bestelling kunt volgen.

Heeft u nog vragen over de status van uw bestelling? Neem dan contact met ons op.

Levertijd

Momenteel hanteren een levertijden van 2 tot 4 werkdagen (ma. – za.).

Betaling

Betalingen kunnen gedaan worden via IDEAL

Verzendkosten
  • vast tarief, de bestelling wordt verzorgd via PostNL
  • afhalen, de bestelling kan dezelfde dag worden opgehaald in Capelle of in Nieuwerkerk aan den IJssel .
  • Lokale bezorging, de bestelling wordt binnen 2 dagen afgeleverd.
Niet tevreden / klacht indienen

Klachtenafhandeling
Indien u een klacht heeft kunt u deze e-mailen naar webshop@bodega-vanwijk.nl

Binnen 24 uur nemen wij uw klacht in behandeling. U wordt hiervan per email op de hoogte gehouden.
Ook is het mogelijk om te bellen met een van onze vestigingen

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor de nieuwsbrief.