Klantenservice
U vindt op deze pagina alle zaken die van belang zijn voor uw aankoop, de verzending, de levering en retouren. Staat uw vraag er niet bij? Mail dan naar webshop@debodega-vanwijk.nl en u ontvangt van ons zo spoedig mogelijk antwoord.
Verzending en bezorging
Status van je bestelling
De status van uw order vindt u als volgt:
In ‘Mijn account’
- Login met uw account
- Check ‘Orderhistorie’
- Zoek de order waarvan u de status wilt weten. Als u hierop klikt ziet u de status van uw order.
Betekenis van status
- In behandeling: de order is ontvangen. De betaling moet nog ontvangen worden.
- Bevestigd: uw order is ontvangen, betaald en wordt doorgezet naar ons magazijn.
- Afgerond: uw order is ontvangen, betaald en verzonden.
Per e-mail
- U ontvangt een e-mail zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten. Daarnaast ontvangt u bij bezorging door PostNL een trackingnummer waarmee u de bestelling kunt volgen.
Heeft u nog vragen over de status van uw bestelling? Neem dan contact met ons op.
Bestellen
Maak een selectie
- Klik in winkelmand
- Winkelmand bekijken
Selecteer een optie voor verzending
- vast tarief, de bestelling wordt verzorgd via PostNL
- afhalen, de bestelling kan dezelfde dag worden opgehaald in Capelle of in Nieuwerkerk aan den IJssel .
- Lokale bezorging, de bestelling wordt binnen 2 dagen afgeleverd.
Per e-mail
- U ontvangt een e-mail zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten. Daarnaast ontvangt u bij bezorging door PostNL een trackingnummer waarmee u de bestelling kunt volgen.
Heeft u nog vragen over de status van uw bestelling? Neem dan contact met ons op.
Levertijd
Momenteel hanteren een levertijden van 2 tot 4 werkdagen (ma. – za.).
Betaling
Betalingen kunnen gedaan worden via IDEAL
Verzendkosten
- vast tarief, de bestelling wordt verzorgd via PostNL
- afhalen, de bestelling kan dezelfde dag worden opgehaald in Capelle of in Nieuwerkerk aan den IJssel .
- Lokale bezorging, de bestelling wordt binnen 2 dagen afgeleverd.
Niet tevreden / klacht indienen
Klachtenafhandeling
Indien u een klacht heeft kunt u deze e-mailen naar webshop@bodega-vanwijk.nl
Binnen 24 uur nemen wij uw klacht in behandeling. U wordt hiervan per email op de hoogte gehouden.
Ook is het mogelijk om te bellen met een van onze vestigingen
Nieuwsbrief
Schrijf je in voor de nieuwsbrief.